VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro prodej digitálních produktů, e-kurzů, webinářů, e-booků, osobních lekcí, konzultací, workshopů, seminářů, kurzů a vzdělávacích pobytů
Milí návštěvníci webových stránek zkrotdech.cz,
zde se můžete seznámit s plným zněním Všeobecných obchodních podmínek pro prodej mých produktů a služeb. Na webu jste si už nejspíš pročetli podrobnosti o vybrané službě, produktu či akci a nyní se chystáte je zakoupit. Tyto Všeobecné obchodní podmínky obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než objednávku uskutečníte. Pečlivě si je prosím přečtete, v objednávce je totiž nutné zaškrtnout políčko „souhlasím s obchodními podmínkami“, čím dáváte najevo svůj informovaný souhlas. VOP tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi námi a chrání Vás i mně v situacích neočekávaných událostí.
Dlouhodobá spokojenost mých klientů je pro mě důležitá a je oceněním mé práce a času věnovanému tomuto tématu. Mé přání je, aby rostla spokojenost a nadšení mých klientů, se kterými půjdeme společnou cestou změny dechu.
Mgr. Alžbeta Zavřelová, Saská 18/43, Děčín 40502, IČ: 19703813
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Vztah VOP k uzavřené smlouvě
Ve svém podnikání nabízím osobní i online podporu produktů a služeb. Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) se použijí pro prodej digitálních produktů, e-kurzů, webinářů a e-booků (společně označováno jako „produkty“) a objednávku lekcí či konzultací, workshopů, seminářů, kurzů, vzdělávacích pobytů (dále jen „vzdělávací akce“), které nabízím na webových stránkách zkrotdech.cz (dále jen „web“). VOP je součástí kupní smlouvy, současně stanoví i bližší podmínky pro realizaci vzdělávacích akcí. Pokud by ve Smlouvě byla ujednání, která se liší od textu VOP, mají ujednání ve Smlouvě přednost.
Nákupem produktů se uzavírá Kupní smlouvy mezi mnou jako Prodávajícím a vámi jako Kupujícím. Poskytování vzdělávacích akcí probíhá na základě Smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi mnou jako Poskytovatelem a vámi jako Klientem (jako příjemcem služby, také Kupující). Ve VOP se pro obě používá souhrnný pojem „Smlouva“, která je v souladu s právním řádem ČR. Je součástí objednávky, ve které přijímáte smlouvu a VOP. Smlouva je uzavírána pro v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.
Upozornění pro nákup produktů a vzdělávacích akcí
Ráda bych vás upozornila, že mé produkty (digitální produkty, on-line kurzy, webináře a e-booky) a vzdělávací akce (osobní lekce, workshopy, semináře, kurzy a vzdělávací pobyty) jsou výsledkem mého mého vzdělávání, znalostí a zkušeností, a podléhají ochraně dle autorského práva. Jakékoliv šíření nebo poskytování třetím osobám bez mého souhlasu je zakázáno a soudně postižitelné.
Mé produkty a vzdělávací akce mají pouze informační a vzdělávací charakter, nenahrazují lékařské či zdravotnické služby, a nejsou ani určeny k diagnostice nebo cílené léčbě jakýchkoliv zdravotních poruch a nemocí. Pokud máte zdravotní potíže, měli byste se poradit s vaším ošetřujícím lékařem. Informace z mého webu, produktů a vzdělávacích akcí jsou pouze návody a doporučení, které odráží mé názory a myšlenky a jejich používání je pouze a jen na vlastní odpovědnost Kupujícího. Zříkám sa odpovědnosti za úspešnou či neúspěšnou aplikaci do praxe a za jakékoliv újmy následkem použití informací, jelikož jsou závislé na mnohých faktorech, jako např. vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, obchodních znalostí apod. Rovněž se zříkám odpovědnosti za nevhodné provádění jakýchkoliv dechových technik, příp. přes rámec vlastního nastavení.
Obsah VOP:
I. Obecná ustanovení
II. Objednávka a uzavření Smlouvy
III. Kupní cena
IV. Dodací podmínky
V. Součinnost digitálního obsahu s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
VI. Zrušení objednávky, odstoupení od Smlouvy
VII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamace
VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
IX. Specifické ustanovení pro živé akce
X. Závěrečná ustanovení
I. Obecná ustanovení
1. VOP: Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují vztahy mezi smluvními stranami Kupní smlouvy a Smlouvy o poskytování služeb (souhrnně Smlouvy). Na jedné straně stojí poskytovatel produktů a služeb “Prodávající” a na druhé “Kupující” prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek zkrotdech.cz. VOP upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s využíváním produktů a služeb Prodávající a jsou nedílnou součástí Smlouvy.
2. Prodávající: Prodávajícím je Mgr. Alžbeta Zavřelová, IČ: 19703813, se sídlem Saská 18/43, 40502 Děčín, zapsána v živ. rejstříku Úřadu magistrátu města Děčín.
Základní údaje:
- Mgr. Alžbeta Zavřelová
- Sídlo: Saská 18/43, 40502 Děčín
- IČ: 19703813, DIČ: CZ684503073
- Jsem zapsána v živ. rejstříku Úřadu magistrátu města Děčín.
- Jsem identifikovaná osoba a neplátce DPH.
- Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla.
Kontaktovat mě můžete na betka@zkrotdech.cz. Na uvedeném e-mailu jsem k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
3. Kupující a Spotřebitel: Kupující si kupuje některý z nabízených produktů přes webové rozhraní a uzavře s Prodávající Kupní smlouvu o poskytnutí tzv. digitálního obsahu (dle NOZ), Kupujícím se ale označuje i klient služeb s uzavřením Smlouvy o poskytování služeb. Spotřebitelem je dle zákona fyzická osoba, která nejedná v rámci svého podnikání nebo samostatného výkonu povolání. Nejčastěji je Kupující také Spotřebitelem, ale Kupující může být i podnikatel s udaním IČ (OSVČ či firma). VOP užíva souhrnné označení Kupující.
4. Předmět koupě: Předmětem koupě na webu zkrotdech.cz jsou produkty a vzdělávací akce týkající se osobního rozvoje (dechové a mentální techniky), které tvoří, kompiluje nebo organizuje Prodávající. Jsou součástí duševního vlastnictví a mají charakter autorského díla (není-li na webu uvedeno jinak) a užívání bez souhlasu Prodávající je zakázáno.
5. Právní předpisy: Právní vztahy blíže neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen NOZ) a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
II. Objednávka a uzavření Smlouvy
1. Popis produktů a vzdělávacích akcí: Na webovém rozhraní zkrotdech.cz naleznete základní informace o nabízených digitálních produktech a vzdělávacích akcích, pro koho jsou určeny, v jakém formátu jsou poskytovány, někdy i dostupné reference nebo další podmínky (např. měření KP pro vstup do e-kurzu). Jestli jsou pro efektivní absolvování produktu nebo vzdělávací akce nutné další podmínky, jsou rovněž uvedeny v popisu. V případě, že produkt nebo vzdělávací akce obsahuje bonus, je také součástí popisu. Nabídka a prezentace produktů a vzdělávacích akcí na webu je pouze informativního charakteru. Prodávající si vyhrazuje právo, že prezentované produkty a vzdělávací akce nemusí být vždy dostupné. Jako Prodávající nejsem povinna uzavřít Smlouvu, tedy mám právo objednávku neakceptovat. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
2. Objednávkový formulář: Kupující se obeznamuje s produkty a vzdělávacími akcemi přes web zkrotdech.cz, kde vyplňuje webový objednávkový formulář a předepsané náležitosti. Do objednávkového formuláře Kupující vyplňuje e-mail, jméno, adresu, telefon, příp. konkrétní variantu produktu či vzdělávací akce, IČ a poznámku. Před odesláním formuláře je Kupující povinen své kontaktní a fakturační údaje zkontrolovat, příp. ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti.
3. Odeslání formuláře: Odesláním objednávkového formuláře přes tlačítko je objednávka právně závazná a kupující je povinen jej uhradit dle daného způsobu platby. Výjimku tvoří e-kurzy s omezenou kapacitou, kde je po naplnění kapacity možné stát se tzv. náhradníkem, který produkty či vzdělávací akce platí jen v dohodnutých podmínkách. Po akceptaci objednávky ze strany Prodávajícího se Kupující zavazuje uhradit kupní cenu a Prodávající se po uhrazení faktury zavazuje poskytnout Kupujícímu předmět koupě.
4. Přijetí objednávky: O přijetí a zpracování webové objednávky je Kupující informován potvrzovacím e-mailem zaslaným na kontaktní e-mail z objednávky, součástí je shrnutí objednávky, platební údaje a faktura za produkt či vzdělávací akci v příloze. Doručením tohoto potvrzovacího e-mailu o přijetí objednávky na e-mail Kupujícího je Smlouva uzavřena. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Do okamžiku doručení potvrzovacího emailu je možné na email betka@zkrotdech.cz odeslat zrušení objednávky. Jakékoli změny uzavřené Smlouvy (včetně zrušení objednávky) jsou možné jen na základě dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím. V případě nějakých pochybností, se strany mohou kontaktovat za účelem zjištění pravosti objednávky nebo stavu platby. Objednávky jsou zpracovávány manuálně a můžou mít prodlevu v odeslání potvrzovacího e-mailu o přijetí objednávky. Kupující by si měl potvrzující e-mail uschovat minimálně po dobu platnosti záruky.
5. Potvrzení VOP: VOP jsou zveřejněny na webu zkrotdech.cz a tvoří nedílnou součást Smlouvy, která je uzavřena elektronicky odesláním a potvrzením objednávky. Kupující potvrzením VOP a odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
6. Možnosti objednání: Objednávat produkty a vzdělávací akce je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu nebo do naplnění dané kapacity. Upozorňuji, že ve výjimečných případech může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby nebo okolností, za které neodpovídám, jako jsou výpadky připojení apod.
7. Nezletilé klienty: Za nezletilé klienty jedná a odpovídá zákonný zástupce, odpovídá za řádné poskytnutí informací Prodávající, za účast a bezpečnost klienta, i za úhradu faktury za poskytnutý produkt nebo vzdělávací akci. Poskytování produktů a vzdělávacích akcí nezletilým klientům nenahrazuje péči o dítě a zákonný zástupce po celou dobu odpovídá za jejich bezpečnost, jakož i povinnost si dítě v místě poskytování služeb převzít. Prodávající nevykonává úkony bez přítomnosti zákonného zástupce nezletilého klienta.
III. Kupní cena
1. Cena: Na webu zkrotdech.cz je při každém produktu či vzdělávací akci uvedena také aktuálně platná cena v korunách nebo i eurech. Cena je vždy s DPH a platná po dobu zobrazení na webu nebo vyprodání daných kapacit. U produktů a vzdělávacích akcí je uvedeno, co cena zahrnuje. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek cena platí. Cena na objednávkovém formuláři je konečná, nevznikají jiné náklady spojené s dodáním digitálních produktů a vzdělávacích akcí. Není ale vyloučena možnost individuálně sjednané slevy, např. předprodej nebo cena pro věrné klienty, jako součást speciálních e-mailových nabídek, které obsahují samostatný objednávkový formulář s danou cenou.
2. Sjednaná cena: Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu nebo vzdělávací akce v okamžiku odeslání vaší objednávky, tedy cena uvedena v odeslaném objednávkovém formuláři. Odesláním objednávky vyjadřuje Kupující souhlas s cenou uvedenou v nabídce nebo ceníku. V případě, že by došlo ke zjevné chybě v ceně (např. překlep), není Prodávající povinna produkt dodat a je oprávněna od Smlouvy odstoupit, příp. uhrazenou částku vrátit. Není-li výslovně ujednáno jinak, je Prodávající povinna produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.
3. Způsob platby: Sjednanou cenu je možné uhradit převodem na účet Prodávající, pouze ve výjimečných případech v hotovosti (např. u prezenční vzdělávací akce). Dle výběru Kupujícího se platby v českých korunách se převádí na český účet: 2402652609/2010, platby v eurech na eurový účet Prodávající: CZ25 2010 0000 0020 0265 2618. Pokyny k platbě, včetně příslušného variabilního symbolu pro spárování platby, obdrží Kupující v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky, údaje jsou také součástí přidané faktury.
4. Splatnost: Není-li uvedeno jinak, datum splatnosti je uvedené na zálohové faktuře. V případě e-kurzů nebo akcí s omezenou kapacitou a rezervací místa je nutné fakturu zaplatit do 3 dnů. Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na bankovní účet Prodávající. Produkty a vzdělávací akce není možné hradit formou splátkového kalendáře.
IV. Dodací podmínky
A. Dodací podmínky produktů:
1. Způsob dodání: Při koupi produktu (digitální produkty, on-line kurzy, webináře a e-booky) dodá Prodávající informace k obsahu Kupujícímu po zaplacení kupní ceny. Při koupi produktu formou záznamu nebo e-booku bude obsah zaslán na e-mail Kupujícího, jako příloha zprávy nebo odkaz pro shlédnutí či stažení obsahu produktu. V případě e-kurzů bude Kupující informován e-mailem, jak a kdy přesně bude obsah dodán. V případě e-kurzů s jednotným začátkem v stejný den obdrží Kupující buďte uživatelské přístupové údaje k účtu na webovém rozhraní nebo odkaz na podpůrní Facebookovou skupinu (dle popisu u produktu). Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu e-kurzu.
2. Dodací lhůta: Produkt samotný nebo informace o jeho zpřístupnění budou dodány do 3 pracovní dnů od obdržení platby na účet Prodávají. Při koupi produktu formou záznamu, e-booku nebo u e-kurzů bez specifika přesného začátku, obdrží Kupující přístup k obsahu do 3 dnů. U e-kurzů s jednotným začátkem v stejný den obdrží Kupující přístup k obsahu nejpozději 7 dní před začátkem e-kurzu (nebo po zaplacení, jedná-li se o platbu na poslední chvíli).
3. Kontrola dodání: Po dodání produktu je Kupující povinen co nejdříve zkontrolovat funkčnost a dostupnost obsahu. K plné funkčnosti obsahu je nutné mít k dispozici hardwarové a softwarové vybavení k zobrazování souborů v PDF formátu a přehráváním videa a audio souborů, příp. mít vybavení umožňující připojení k uživatelskému účtu. Jsou-li zjištěné nedostatky nebo neúplný obsah, Kupující o tom následně informuje Prodávající, která se pokusí provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. V a VII těchto VOP. Prodávající neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Kupujícího.
B. Dodací podmínky vzdělávacích akcí:
1. Způsob dodání: Při koupi vzdělávací akce (lekcí, konzultací, workshopů, seminářů, kurzů, vzdělávacích pobytů) dodá Prodávající informace k obsahu Kupujícímu dle podmínek uvedených v popisu akce na webu, příp. podmínek individuálně zjednaných, a to po zaplacení kupní ceny. Kupující bude informován e-mailem, jak a kdy přesně bude obsah dodán dle konkrétní akce.
2. Dodací lhůta: Informace o zpřístupnění obsahu budou dodány do 3 pracovní dnů od obdržení platby na účet Prodávají.
3. Kontrola dodání: Po dodání informací o zpřístupnění obsahu je Kupující povinen zkontrolovat své hardwarové a softwarové vybavení k zobrazování souborů v PDF formátu a přehráváním videa a audio souborů, příp. mít vybavení umožňující připojení k uživatelskému účtu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. V a VII těchto VOP. Prodávající neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Kupujícího.
4. Změna podmínek: Prodávající je oprávněna změnit jednostranně podmínky vzdělávací akce (např. čas lekcí, změna lokace apod.), a to jenom v případě, že nebude dotčen účel vzdělávací akce a je taky povinna o změnách vyrozumět Kupujícího včas. Závazky mezi Kupujícím a Prodávajícím tím nejsou dotčeny. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit vzdělávací akci při nízkém zájmu či zásahu vyšší moci. V takovém případě budou přihlášeni účastníci včas informováni a dojde k vrácení sjednané ceny za akci (dle čl. VI těchto VOP).
V. Součinnost digitálního obsahu s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
1. Příjemce obsahu: Prodávající zasílá obsah produktů nebo vzdělávacích akcí nebo odkaz k jeho zpřístupnění Kupujícímu na e-mail z objednávky. K plné funkčnosti digitálního obsahu je pro Kupující nutné mít k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s elektronickými dokumenty, zejména souborů v PDF formátu, videa a audio souborů. Pro e-kurzy nebo akce s účastí a dohledem lektorky je nutný i obrazový a zvukový výstup, tedy možnost funkčního videohovoru. Pro stažení produktu z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu. Prodávající neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Kupujícího, vč. krátkodobého výpadku v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
2. Autorské práva a šíření obsahu: Produkty a vzdělávací akce pod projektem Zkroť dech jsou vytvořeny na základě vzdělávání, znalostí a zkušeností autorky Alžbety Zavřelové. Jedná se o teoretické shrnutí, návody a doporučení autorky, které aplikuje Kupující sám na základě svého úsilí, motivace nebo disciplíny, s přihlédnutím na vlastní životní situaci. Autorka neodpovídá za výsledky, které na základě produktů nebo vzdělávacích akcí Kupující dosáhne. Veškerý obsah produktů nebo vzdělávacích akcí (materiály, skripta, techniky, zvukové záznamy a nosiče, návody, doporučení a další metody předávané instruktorkou) je určen pouze pro osobu Kupujícího a uzavřením Smlouvy je mu poskytnuta licence k soukromému osobnímu užití obsahu. Jakékoliv úprava a šíření obsahu (vč. nedovoleného kopírování, přebírání, neoprávněného nakládání s obsahem, fotografiemi, grafickými prvky apod.) nebo přístupových údajů dalším osobám nebo pro komerční účely je bez výslovného písemného souhlasu Prodávající je zakázáno. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
3. Uživatelský účet: Jedná-li se o e-kurz s uživatelským účtem na webovém rozhraní, Kupující se zavazuje dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích k obsahu produktů a vzdělávacích akcí dalším osobám. V případě porušení povinností vyplývajících ze Smlouvy, VOP nebo autorských práv je Prodávající oprávněna uživatelský účet Kupujícího znepřístupnit či zrušit.
VI. Zrušení objednávky, odstoupení od Smlouvy
1. Odstoupení dle § 1837: Podle zákona je Spotřebitel (Kupující) oprávněn od uzavřené kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. l) OZ je tato možnost k produktům a některým vzdělávacím akcím vyloučena, jelikož se jedná o digitální obsah, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním Smlouvy ze strany Prodávající. V případě vzdělávacích akcí poskytovaných v předem určeném termínu (za smlouvu o využití volného času je považována Smlouva), nelze od Smlouvy ze strany Kupující odstoupit. V tomto ustanovení občanského zákoníku jsou vymezeny případy dalších smluv, u nichž není možné odstoupit dle tohoto bodu podmínek.
2. Další odstoupení: Kupující i Prodávající jsou oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem, Kupní smlouvou nebo těmito VOP. To se týče zejména vadného plnění (čl. VII těchto VOP) nebo zrušení účasti na vzdělávací akci, kdy Kupující musí odstoupení od Smlouvy náležitě odůvodnit. V případě neuhrazení plné sumy faktury Kupujícím ani do 7 dnů po splatnosti, Smlouva se ruší.
3. Bonusy: Některé produkty nebo vzdělávací akce obsahují bonusy nebo dárky, které jsou zpřístupněny po úhradě sjednané ceny, nebo se začátkem e-kurzu. Pokud Kupující obdržel bonus nebo dárek, je darovací smlouva mezi Prodávající a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou o odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu. V tomto případě je Kupující povinen dárek vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy; případě fyzického dárku na vlastní náklady spojené s navrácením zboží na adresu Prodávající.
4. Storno u vzdělávací akce: V případě zrušení vzdělávací akce ze strany Prodávající od Smlouvy odstupuje. Kupující obdrží celou již zaplacenou cenu do 14 dnů ode dne rozhodnutí o zrušení akce, a to na účet, ze kterého byla platba odeslána, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou na náhradním řešení (např. náhradní akce). V případě zrušení účasti na vzdělávací akci ze strany Kupující, je možnost pouze částečného vrácení ceny (nebo dle OZ), pokud se strany nedohodnou na jiném řešení (např. využití náhradníka na akci, dle čl. IX). V případě zrušení účasti Kupujícího více než 14 dní (včetně) před datem konání akce, bude Kupujícímu účtován storno poplatek ve výši 50% ceny akce, zbytek sumy bude vrácen na účet Kupujícího. Pokud dojde k zrušení účasti 13 dní a méně před datem konání akce, bude Kupujícímu účtován storno poplatek ve výši 100% ceny vzdělávací akce.
VII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamace
1. Práva vadného plnění, vad a záruky: Práva týkající se vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 NOZ. Práva z odpovědnosti za vady a záruku se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
2. Odpovědnost Prodávající: Prodávající odpovídá za to, že produkt při převzetí nemá vady, a že se vady nevyskytnou v záruční době 24 měsíců od převzetí produktu. Spotřebitel, v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Pokud se nejedná o fyzickou osobu, Prodávající odpovídá pouze za vady, které má produkt při převzetí.
3. Vady produktu: Vzhledem k charakteru produktů a vzdělávacích akcí přichází v úvahu především vada způsobující nedostupnost plného nebo části obsahu, jakožto chybějící a nečitelná část nebo nefunkční přístupové údaje k obsahu. V případě objevení se vady, kterou nelze odstranit, opakovaného výskytu vady nebo většího počtu vad, má Kupující právo požadovat o výměnu produktu za nový, odstoupit od Kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. V případě odstranitelné vady na nepoužitém produktu se může Kupující dožadovat odstranění vady nebo též slevy, příp. výměny produktu za nový. O přiměřenou slevu lze požádat i v případě, že Prodávající nebude schopna dodat nový nebo produkt bez vad v rozumné době, nebo by to Kupujícímu způsobilo zásadní obtíže.
4. Vadné plnění: Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud by před převzetím věděl, že produkt má vadu nebo by vadu způsobil. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.
5. Reklamace: Pokud by produkt (nebo přístupové údaje k němu) nebyl dodán v dodací lhůtě, je nutné, aby Kupující nejdříve zkontroloval spam a hromadnou poštu na svém e-mailu. V případě nenalezení produktu, má Kupující právo uplatnit reklamaci. Kupující by měl reklamaci učinit bezodkladně po zjištění vady, přiložit k ní kopiu faktury nebo jiný kupní doklad, popsat reklamované závady (příp. i závady označit) a návrh pro řešení reklamace. Reklamace se podává elektronicky na e-mail: betka@zkrotdech.cz s předmětem zprávy “reklamace” a v zásadě ji Prodávající vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (pokud není jiná dohoda). O uplatnění a vyřízení reklamace nebo zamítnutí reklamace informuje Prodávající Kupujícího písemným potvrzením na e-mail.
VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
1. Stížnosti: Pokud existuje ke Smlouvě, jejími plnění nebo činnosti Prodávající nějaká stížnost, je nutno ji podat elektronicky na e-mail: betka@zkrotdech.cz.
2. Kontrolní orgány: Prodávající podniká na základě živnostenského oprávnění a není vázaná žádnými kodexy chování (§ 1826 ods. 1 NOZ). V případě stížnosti je vhodné se obrátit na některou z institucí:
- živnostenský úřad – kontrolní orgán živnosti
- Česká obchodní inspekce (ČOI) – dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitele
- Úřad pro ochranu osobních údajů – dohled nad dodržováním předpisů o ochraně osobních údajů (GDPR)
3. Mimosoudní řešení: Pokud se mezi Prodávajícím a Spotřebitelem (Kupujícím) objeví spotřebitelský spor, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Uplatňuje ho u České obchodní inspekce: www.coi.cz dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (podrobnosti na webe ČOI) nebo přes on-line platformu pro řešení sporů Evropské komise: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
IX. Specifické ustanovení pro živé akce
1. Účast na živé akci: Zájemce o živou vzdělávací akci (živé workshopy, semináře, kurzy a vzdělávací pobyty) se přihlašuje prostřednictvím webového objednávkového formuláře u dané akce. V procesu uzavření Smlouvy je uplatněn stejný postup jako u produktů – popis a ceny s DPH jsou uvedeny u akce (cena se liší vždy podle specifik konkrétní akce), Zájemce se přihlašuje přes formulář, o zpracování objednávky je informován potvrzovacím e-mailem s fakturačními údaji. Smlouva mezi Prodávající a Kupující je ale uzavřena až přijetím sjednané ceny na účet Prodávající. V případě omezení kapacity budou Zájemci (Kupující) zařazení podle pořadí uhrazených přihlášek, tedy data zaplacené faktury. V případě, že nebude Zájemce zařazen z důvodů naplněné kapacity, bude vyrozuměn e-mailem (příp. bude vrácena již zaplacená cena). Prodávající si vyhrazuje právo po dohodě umožnit uhradit účastníku cenu za živou akci v den konání akce. V případě platby v hotovosti obdrží účastník daňový doklad u prezence.
2. Odpovědnost účastníka: Účast na živých akcích je dobrovolná. Kupující je v průběhu celé živé vzdělávací akce plně odpovědný za sebe, své jednání a rozhodnutí. Všichni účastníci, vč. Prodávající nebo jiného lektora, jsou odpovědní za případné škody způsobené sobě nebo dalším Kupujícím svým neuváženým či jiným chováním či za škody jím způsobené na majetku a zařízení prostor, jež užívá v průběhu konání vzdělávací akce.
3. Upozornění: Prodávající upozorňuje, že práce s dechem a případné diskuse nenahrazují odbornou lékařskou či jinou zdravotní péči. Pokyny lektora jsou pouze návrhy a doporučení, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Jestli účastník podstupuje jakýkoliv druh léčby, je jeho vlastní odpovědností přizpůsobit se svým schopnostem a možnostem. Prodávající nenese odpovědnost za žádné škody, zranění, poškození nebo ztrátu osobních věcí.
4. Účast náhradníka: V zájmu co nejkvalitnější živý akce si Prodávající vyhrazuje právo omezit kapacitu akce, příp. neakceptovat některé přihlášky. Na živých akcích, které jsou kapacitně omezeny, je možné přihlásit se na pozici Náhradníka, je-li to možné. V případě ohlášené neúčasti některého z Kupujících (pouze po předchozí domluvě), je povinen Náhradník zaplatit celou sumu za akci na účet Prodávající alespoň 24 hodin před konáním akce.
5. Změna podmínek: Prodávající je oprávněna změnit jednostranně podmínky živé akce (např. čas, lokace), a to jenom v případě, že nebude dotčen účel vzdělávací akce a je taky povinna o změnách vyrozumět Kupující včas. Závazky mezi Kupujícím a Prodávajícím tím nejsou dotčeny. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit vzdělávací akci při nízkém zájmu či zásahu vyšší moci. V takovém případě budou přihlášeni účastníci včas informováni a dojde k vrácení sjednané ceny za akci (dle čl. VI těchto VOP).
6. Vyloučení z účasti: Kupující je povinen při účasti na živé akci nenarušovat její průběh. Prodávající nebo jiný lektor mohou Kupující vyloučit z účasti na akci v případě, že poškodil průběh akce (i nerespektováním těchto VOP) nebo nevhodným chováním, tedy např. útoky na lektora nebo další účastníky, účastí pod vlivem alkoholu či návykových látek, ohrožením majetku, zdraví nebo důstojnosti třetím osob a pod. V takovém případě dochází k okamžitému vyloučení Kupujícího ze živé vzdělávací akce bez náhrady, tedy vykázaný Kupující nemá nárok na vrácení již zaplacené ceny.
7. Záznam: Během živé akce mohou být ze strany Prodávající (nebo zástupce) pořizované fotografie, video a audio nahrávky (s vědomím účastníků) pro marketingové účely, které následně mohou být zveřejněny na webu zkrotdech.cz nebo Facebooku projektu. Svůj případný nesouhlas může Kupující vyjádřit písemně e-mailem nebo při prezenci, jinak Kupující souhlasí s pořizováním materiálů.
X. Závěrečná ustanovení
1. Trvání Smlouvy: Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím se uzavírá na dobu určitou, tedy do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího, které vyplývají ze smlouvy.
2. GDPR: Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího, které uvedl v objednávce a jsou nezbytné k identifikaci a následné fakturaci Kupujícího. Kupující zároveň uděluje souhlas se zpracováním údajů pro odběr novinek nebo marketingové sdělení a tento souhlas může kdykoliv zrušit. Ochrana osobních údajů a nakládání s cookies jsou řešeny samostatným dokumentem na webu: zkrotdech.cz/gdpr/.
3. Změny ve VOP: Prodávající má právo tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat, pro Kupujícího ale platí text podmínek účinný v odeslání objednávky s potvrzením VOP.
4. Účinnost VOP: Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 4.2.2024.
© 2024 zkrotdech.cz